Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 21.1.2019 v 11:26 hodin jsem e-mailem stornoval svojí už i zaplacenou objednávku za zboží. Své rozhodnutí o stornu jsem opakoval ještě dvakrát, naposledy pak ve 12:43 hodin. Přesto mně 21.1.2019 ve 13:49 hodin přišlo oznámení, že má zásilka byla právě naložena a je na cestě ke mně. Hned ve 13:51 jsem odepsal, že objednávka byla vystornována, ale už je pozdě a nemám si zásilku přebírat. Jakmile se prý zásilka vrátí, pošlou mně i peníze zpět. Zásilka se vrátila prodejci zpět jako nepřevzatá 23.1.2019, ale ani přes dnešní urgenci peníze zpět nemám (6 dní). Po mé reklamaci mně oznámili, že na vrácení peněz mají 14 dní.
Neoprávněné zadržování mých peněz
Okamžité vrácení peněz
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení (e-mailovou komunikaci) uschoval.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.