Společnost


FashionTrade DT company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30171Doručení neúplné objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Magda Kramářová

Znění stížnosti

Dobrý den, v internetovém obchodě www.be-top.cz jsem si objednala zboží v hodnotě 777 Kč. Zboží bylo odesláno na dobírku, částku jsem zaplatila při převzetí. Nicméně po otevření balíku jsem zjistila, že je zde pouze 1 ze 2 objednaných věcí. Okamžitě jsem kontaktovala daný e-shop s tím, že objednávka není úplná, ovšem bez odezvy. Snažila jsem se je kontaktovat přes e-mail, pomocí zpráv na Facebooku, ale i pomocí kontaktního formuláře na jejich stánkách. Je to již 11 dní a nikdo se mi neozval, telefon mají pro jistotu vypnutý.


Požadované řešení

Ráda bych, aby obchod svoji chybu napravil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2019 19:07, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží (tedy všechny objednané kusy). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání chybějícího zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá chybějící zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 07:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.