Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jak je možné že pracovník který se stará o pečivo tráví čas u uzenin s nějakou slečnou. O to hůř že žádné pečivo nebylo k prodeji nenapečeno a nedoplněno. Vedení billy arogantní vše jim je jedno. Další suroviny hodněkrát za týden nedoplněno. Kvalita příšerná plesnivé brambory a plesnivá další zelenina. Hrůza děs.
Plesnivé brambory ve volném prodeji cibule plesnivá ve volném prodeji. Nedoplněné pečivo.
Změnit vedení nebo nejlépe zavřít protože ten obchod je zde v Plzni v Majerově ulici zbytečný většinou žádné zboží nedoplněno a chování pracovníků příšerné místo toho aby pracovali vypalují si zobák před vchodem nebo na rampě!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Co se týká kvality potravin, pokud se spotřebitel domnívá, že kvalita potravin neodpovídá zákonným požadavkům, je na místě uvědomit příslušný dozorový orgán. V případě nekvalitních brambor a zeleniny je to Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.