Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#30173Neschopní pracovníci. Hrozné vedení. Nedoplněné zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Martin Bruml

Znění stížnosti

Jak je možné že pracovník který se stará o pečivo tráví čas u uzenin s nějakou slečnou. O to hůř že žádné pečivo nebylo k prodeji nenapečeno a nedoplněno. Vedení billy arogantní vše jim je jedno. Další suroviny hodněkrát za týden nedoplněno. Kvalita příšerná plesnivé brambory a plesnivá další zelenina. Hrůza děs.


Produkt

Plesnivé brambory ve volném prodeji cibule plesnivá ve volném prodeji. Nedoplněné pečivo.


Požadované řešení

Změnit vedení nebo nejlépe zavřít protože ten obchod je zde v Plzni v Majerově ulici zbytečný většinou žádné zboží nedoplněno a chování pracovníků příšerné místo toho aby pracovali vypalují si zobák před vchodem nebo na rampě!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 23:48, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Co se týká kvality potravin, pokud se spotřebitel domnívá, že kvalita potravin neodpovídá zákonným požadavkům, je na místě uvědomit příslušný dozorový orgán. V případě nekvalitních brambor a zeleniny je to Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 16:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.