Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 14.12.2018 jsem zakoupila na viagogo elektronickou vstupenku na Ghosteman v Roxy 27.1.2019. Základní vstupné bylo 550 kč, viagogo vstupenky prodávala za 1700 kč, přičemž po zadání čísla karty mi byla stržena částka 2600 kč. Čárový kód na vstupence byl falešný a vstupenka byla tedy neplatná. Ráda bych dostala peníze zpět, poradíte mi jak na to? Děkuji
Objednávka číslo 19526001
Navrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebitelce zajistí náhradní vstupenku případně spotřebitelce vrátí to, co zaplatila. Spotřebitelce doporučujeme, aby vstupenky u společnosti reklamovala (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.