Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#30176Nedodání zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Adriana Semerádová

Znění stížnosti

Dne 8.1.2019 objednáno Ochranné sklo Odzu Glass Screen Protector E2E Honor 9 Lite (rozbaleno skladem), zaplaceno ve stejný den online kartou, doručení na poštu (očekávaný termín doručení čtvrtek 10.1.2019). Dne 11.1.2019 sms zpráva od pošty, zásilka připravena k vyzvednutí. Po příchodu na poštu mi paní u přepážky sdělila, že zásilka není v databázi, ať to zkusím příští týden. Dne 14.1.2019 mi bylo paní u přepážky sděleno, že má zakázka míří zpět společnosti a po mé otázce jak je tohle možné, odsekla, že neví a už mi nemůže dál pomoc. Dala jsem přes týden čas společnosti, aby se k vrácení zásilky vyjádřila, popřípadě ji odeslala znovu nebo vrátila peníze. Nestalo se ani jedno. Na stránkách společnosti je uvedeno, že má zásilka byla převzata do mých rukou, přitom se tomu tak nestalo.


Produkt

Ochranné sklo Odzu Glass Screen Protector E2E Honor 9 Lite (rozbaleno skladem) (ODZ001f74)


Požadované řešení

Opětovné zaslání zásilky, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 13:11, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 08:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.