Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#30179Vrácení zboží do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Jindřich Strakoš

Znění stížnosti

Dobrý den, u společnosti CZC jsem dne 11.1. vrátil ve 14-denní lhůtě od nákupu notebook bez udání důvodu. Notebook byl na pobočce korektně a bez problémů přijat, nečekal jsem žádné komplikace. Bohužel do 14 dnů mi finance nebyly na účet vráceny a po kontaktování infolinky mi bylo sděleno, že v této chvíli mají zvýšené množství vráceného zboží kvůli Vánocům a že mi za každý den zpoždění budou k částce připočteny úroky z prodlení. S tímto způsobem řešení nesouhlasím (pokud budu čekat měsíc, bude mi vráceno o cca 150 Kč více) a osobně mi přijde jako obcházení zákonné lhůty 14 dnů. V této chvíli mám tedy u CZC blokovány finance na nákup jiného notebooku a to na neurčitou dobu - možná na den, možná na měsíc, až trpělivě počkám, až na mne dojde řada.


Produkt

Notebook Lenovo


Požadované řešení

Vrácení financí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 11:18, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.