Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u společnosti CZC jsem dne 11.1. vrátil ve 14-denní lhůtě od nákupu notebook bez udání důvodu. Notebook byl na pobočce korektně a bez problémů přijat, nečekal jsem žádné komplikace. Bohužel do 14 dnů mi finance nebyly na účet vráceny a po kontaktování infolinky mi bylo sděleno, že v této chvíli mají zvýšené množství vráceného zboží kvůli Vánocům a že mi za každý den zpoždění budou k částce připočteny úroky z prodlení. S tímto způsobem řešení nesouhlasím (pokud budu čekat měsíc, bude mi vráceno o cca 150 Kč více) a osobně mi přijde jako obcházení zákonné lhůty 14 dnů. V této chvíli mám tedy u CZC blokovány finance na nákup jiného notebooku a to na neurčitou dobu - možná na den, možná na měsíc, až trpělivě počkám, až na mne dojde řada.
Notebook Lenovo
Vrácení financí
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.