Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#30180Zpoždění bez důvodu, nulové informace, katastrofální přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2019, před 6 lety

Leona Bočková

Znění stížnosti

-Cesta 28.1.2019 Brno - Erdberg
-Brno - odjezd místo 14:45 až 15:20 , autobus poloprázdný, počasí v pořádku, žádný důvod ke zpoždění.

-společnost si účtovala poplatek za rezervaci sedadla. Bylo obsazené, řidič řekl, že si mám sednout kde chci. Po čas jídly nekontroloval bezpečnostní pásy, nepožadoval je, neposkytoval informace ani servis.

-po cca 40 min odklonil jízdu přes SK, nikoho neinformoval

-ohlásil pauzu v polštině na 5 min a opustil autobus v oblasti Kúty SK na 35 min

-zpoždění přesáhlo 1 hod a 15 min, byl arogantní , nic neřešil

-linka mě měla dovézt na letiště včas.....

-musela jsem si vzít na letiště TAXI, vznikly mi další výdaje

-


Požadované řešení

- žádám vrátit peníze za službu dle sazebníku flixbusu za zpoždění více jako 1 hod, peníze za místenku, kterou mi odepřeli, částku za TAXI díky zpoždění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 08:47, před 6 lety

Zákon sám nepřiznává spotřebitelům nárok na náhradu škody v případě zpoždění spoje. Smluvní podmínky společnosti v určitých případech přiznávají spotřebitelům konkrétní práva, která jsou uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich. Tyto podmínky jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Dle smluvních podmínek má spotřebitelka nárok na vrácení jízdného, zpozdí-li se spoj o více než 120 min. V daném případě se však jedná o zpoždění menší.

Pokud spotřebitelka zakoupila do daného spoje rezervované sedadlo, je společnost povinna plnit dle smlouvy, tedy poskytnout přepravu na zakoupeném místě k sezení. Pokud místo dle smlouvy neposkytla, pak má spotřebitelka nárok na vrácení poplatku za rezervaci sedadla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 16:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.