Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 22.1.2019 jsem u Academic singles klikla na roční předplatné za 99kč, až později jsem zjistila, že tato částka je za týden, nikoli rok. Podmínky prakticky nejsou viditelné šedé na šedém pozadí.
Z účtu mi společnost bez dovolení stáhla 4752 Kč. Dne 26.1.2019 jsem na jejich mail zaslala odstoupení od smlouvy. Zatím jejich jediná reakce byla, že mi oznámili zrušení mého profilu. O vrácení mých peněz ani zmínka, ackoli jsem smlouvu vypověděla do 4dnů.
Premium účet na 12 měsíců u Academic singles
Akceptovani odstoupení od smlouvy, vrácení peněz, odstranění mých osobních údajů, zrušení automatického prodlužování.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Společnost je povinna vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Děkuji, odeslala jsem odstoupení od smlouvy na výše uvedený email a uvidíme, jak se bude situace vyvíjet.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Peníze vráceny, účet zrušen. Děkuji dTestu za pomoc.