Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, k této společnosti bych uvedla, že se s ní špatně komunikuje. Zboží, které jsem si objednala za 499,- Kč. Bohužel díky tomu, že společnost nevede u výrobků na oblečení velikostní tabulku, přišlo mi to co přišlo. Tílko mi nebylo a tak jsem vyplnila formulář k reklamaci a zboží jsem odeslala firmě tak, jak mi bylo zasláno i s vyplněným formulářem, kde uvádím číslo účtu pro vrácení peněz a ještě na vlastní náklady. Je to již přes 14 dní. Dne 28.1.2019 jsem psala první urgenci o tom, aby mi společnost vrátila peníze, případně sdělila vůbec informaci o tom co je za problém. Do dnešního dne jsem nedostala odpověď. Psala jsem již druhou urgenci dnes 30.1.2019 a stále nic. Paní, která je v okýnku uvedena jako agentka podpory Petra mi sdělila, že mám napsat znovu e-mail na společnost a dovolat se. Bohužel toto se opět nezdařilo. Psala jsem již druhou urgenci žádná odpověď. O volání ani nemluvil, protože se tam snažím dovolat již 14 dní a jediné co se povede je to, že telefon jednou pípne a pak hlásí obsazeno. Nechci být hrubá, ale myslím si, že takto velká společnost by měla mít několik zaměstnanců, kteří vyřizují reklamace. Bohužel nikdo z nich není schopen pochopit a na urgenci mi odpovědět. Vaši společnost nikomu bych nedoporučila, protože Vaše jednání je opravdu sprosté. Je smutná situace neodpovědění ani na dvě urgence. Myslím si, že byste se jako manažer měl zamyslet a vést to jinak. Každopádně na vrácení peněz trvám a pokud peníze nevrátíte budu nucena toto řešit dle zákona.
Termo-Shaper pro tvarování postavy - L/XL
Ráda bych tuto situaci vyřešila tak, aby mi byly zaslány peníze za celou fakturu. A nejlépe, aby po této stížnosti byly peníze na mém účtu do druhého dne.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.