Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15. ledna 2019 mi byl odeslán prioritně balíček ze Švýcarska s obsahem k rychlé spotřebě.
Sice jsem slušně vychovaná, ale to snad opravdu není možné, že se balíček válí již 12 dní kdesi v Praze a nikdo mne vůbec o ničem neinformuje!!
Až bdue obsah balíku zkažený, rádi mi jej nahradíte.
Ale jde hlavně o zklamání u podatele ve Švýcarsku, který se snažil o to, aby balík byl včas dodán.
Konečně bude mít Česká pošta ostudu i tam.
Nezajímá mne, zda máte moc práce, zaměstnejte více lidí.
Také mám moc práce. A ještě k tomu lítám a telefonuji po poštách a hledám balík.
Žádám o vysvětlení a návrh odškodnění za tuto ostudu.
Helena Ganická
Mazurská 523/15
181 00 Praha 8
Detailní informace k zásilkám
BA969761160VV
Typ zásilky: Doporučený balíček, Hmotnost zásilky: 0.0 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus
Datum Událost PSČ Místo vzniku události
18.1.2019 Přeprava zásilky k dodací poště.
18.1.2019 Zásilka vypravena z třídícího centra. 22200 SPU Praha 022
18.1.2019 Zásilka v přepravě.
17.1.2019 Výstup z vyměňovací pošty. 22000 Praha 120
16.1.2019 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 22000 Praha 120
16.1.2019 Odeslání zásilky do České republiky.
16.1.2019 Podací číslo zásilky ze země původu: RC987371599CH.
15.1.2019 Zásilka převzata do přepravy.
Priority balíček- dárky a zboží k rychle spotřebě- narozeninový dar
Okamžité nalezení a dodání balíku a návrh odškodnění za pozdní příchod balíků k narozeninám 26.1., odeslán včas, již 15.1.2019
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman