Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30201Nedoručení balíku na mou adresu ani po první tel. urgenci!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2019, před 6 lety

Martin Souček

Znění stížnosti

Dobrý den,
balíček mi byl doručen místo na mou adresu na váš Parcelshop, nebyla mi podána jakákoliv zpráva na mail ani telefon, poté, co jsem v pátek volal na infolinku mi slečna sdělila, že na mě řidič neměl telefon a tak mi balíček doručí v pondělí. Ve středu jsem volal znovu, jelikož mi do dnes nic nepřišlo, tedy mi tentokrát pán na telefonu řek, že zavolá do Parcelshopu a ještě dnes bude balíček předán řidiči.

Jedná se o zásilku č. 22001408958 na jméno Martin Souček.
Objednané věci jsem měl mít dle všeho již dávno doma a mohl je používat, jak byl můj původní plán.

Mám v tomto případě nárok na finanční kompenzaci ?

S pozdravem

Martin Souček


Produkt

zásilka číslo 22001408958


Požadované řešení

Vrácení peněz, sleva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 08:29, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Porušila-li společnost svou smluvní povinnost, mohl by spotřebitel žádat i náhradu škody, která mu v souvislosti s protiprávním jednáním společnosti vznikla. Spotřebitel by ale v takovém případě musel prokázat, že mu škoda vznikla a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 15:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.