Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30202Nedodání celé objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2019, před 6 lety

Zdenka Pápešová

Znění stížnosti

Dne 15.1. 2019 mi byl doručen balíček,který jsem uhradila na dobírku,jenže chyběl jeden produkt a to el.zastřihovač vousů. Dovolat se nelze a na e-mail žádná reakce! Dodací list 1997002183.


Produkt

elektrický zastřihovač vousů,kód LXT-2515A, skl. místo 412A02-cena 115,- kč


Požadované řešení

Pokud mi nebude produkt poslán,požaduji vrácení peněz! A také vysvětlení,proč nereagujete na e-mail,který jsem poslala na podpora@zbozomat.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 06:43, před 6 lety

Pokud část zboží chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitelka může žádat dodání chybějícího zboží nebo přiměřenou slevu (v tomto případě ve výši ceny chybějícího zboží). Nebude-li možné chybějící zboží dodat, má spotřebitelka rovněž právo od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodli na lhůtě delší. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny písemnosti, které prokazují, že reklamaci uplatnila (např. e-mailovou korespondenci s prodávajícím).

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 15:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.