Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.1. 2019 mi byl doručen balíček,který jsem uhradila na dobírku,jenže chyběl jeden produkt a to el.zastřihovač vousů. Dovolat se nelze a na e-mail žádná reakce! Dodací list 1997002183.
elektrický zastřihovač vousů,kód LXT-2515A, skl. místo 412A02-cena 115,- kč
Pokud mi nebude produkt poslán,požaduji vrácení peněz! A také vysvětlení,proč nereagujete na e-mail,který jsem poslala na podpora@zbozomat.cz
|
Tweet |
Pokud část zboží chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitelka může žádat dodání chybějícího zboží nebo přiměřenou slevu (v tomto případě ve výši ceny chybějícího zboží). Nebude-li možné chybějící zboží dodat, má spotřebitelka rovněž právo od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodli na lhůtě delší. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny písemnosti, které prokazují, že reklamaci uplatnila (např. e-mailovou korespondenci s prodávajícím).
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.