Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30205Neopravněně naučtovaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2019, před 6 lety

igor brezovar

Znění stížnosti

předevčirem mě vezl řidič UBERU v 14.32 z Ceskobrodke 41 na Oplanskou 1443. celkem 4,3km. za 225Kč.
i řidič se divil velke sumy.. V aplikaci neni žadne čislo objednavky na ktere bych se mohl obratit. Mam pocit, že mi to Uber udělal nachval vzhledem k tomu že vědí, že jsem staly zakaznik a nekontroluji zpětně častky.
udělal jsem to, že jsem napsal již minimalně 4 správy o tom přes aplikaci, neexistujicí maily apd. Takže se proto snažim udělát hodně, ale je mi to nic platne.


Požadované řešení

vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 17:57, před 6 lety

Pokud byla spotřebitelovi neoprávněně naúčtována vyšší cena za poskytnutou službu, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit i v sídle společnosti. Společnost je povinna reklamaci přijmout a vystavit spotřebitelovi potvrzení o uplatnění reklamace.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 15:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.