Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
předevčirem mě vezl řidič UBERU v 14.32 z Ceskobrodke 41 na Oplanskou 1443. celkem 4,3km. za 225Kč.
i řidič se divil velke sumy.. V aplikaci neni žadne čislo objednavky na ktere bych se mohl obratit. Mam pocit, že mi to Uber udělal nachval vzhledem k tomu že vědí, že jsem staly zakaznik a nekontroluji zpětně častky.
udělal jsem to, že jsem napsal již minimalně 4 správy o tom přes aplikaci, neexistujicí maily apd. Takže se proto snažim udělát hodně, ale je mi to nic platne.
vracení peněz
|
Tweet |
Pokud byla spotřebitelovi neoprávněně naúčtována vyšší cena za poskytnutou službu, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit i v sídle společnosti. Společnost je povinna reklamaci přijmout a vystavit spotřebitelovi potvrzení o uplatnění reklamace.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.