Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěl bych si stěžovat na nasazování kupé vozů místo velkoprostorových na trase Praha-České Budějovice, do kterých byla udělána rezervace. Tato skutečnost se v poslední době děje velmi často. Je naprosto porušen standard cestování, který se díky velkoprostorovým vozům zvýšil. Staré vagóny nemají ani WiFi, zásuvky, stolečky jsou pouze u okna a chybí zde i funkční klimatizace. Nehledě na to, že posíláte vozy s 8 místnými kupé.
Např. trasa Praha-České Budějovice, 30.1.2019, 16:01, vůz 368
Kompenzace cestovného
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.