Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Milá redakce.
Obracím se na vás s pomocí kterou bohužel nemohu vyřešit sama.
Vloni v únoru jsem zakoupila lístky na muzikálové představení Shrek,které mělo být v Plzni 28.4.2018.
Zakoupila jsem to pro svá vnoučata a jejich maminky,dohromady 3.dospělé
2.dětské
Celková částka činí 3250kč.Týden před vystoupením jsme se dozvěděli z medií že se představení ruší,oslovila jsme ticketportal kde jsem lístky zakoupila,bylo mi řečeno že to musím reklamovat a peníze mi budou vráceny,nikdo se mnou nekomunikoval.Nikdo neodpovídal na dotazy,dodneška se nikdo neozval. Proto se obracím na vás s radou,už jednou jsem vás telefonicky kontaktovala, poradili jste mi abych reklamovala vstupenky,udělala jsem to ale bohužel doporučený dopis se mi vrátil bez vyjádření společnosti,zaslala jsem to na dvě adresy.
Musical Production
Na Křečku 348/17
Praha 10
Horní Měcholupy
Druhá adresa.
Divadlo Hybernia
Nám.Republiky 4
Praha 1
110 00
I tento doporučený dopis se vrátil bez vyrozumění.
Milá redakce,obracím se na vás jestli se dá ještě něco dělat.
Tato částka za vstupenky není malá a mrzí mě že někdo vybere peníze na dětské představení a zmizí ze scény jako kdyby se nic nestalo.Hlídala jsem jestli se někdo nepřihlásí v médiích ale je ticho.Klidně můžete tuto informaci veřejně zdělit.
Děkuji předem za pochopení a kladné vyjádření.
S pozdravem
Ivana Žďárská
Prosím o pomoc vrácení peněz.
|
Tweet |
Společnost Ticketportal vystupuje v tomto případě pouze jako zprostředkovatel, proto musí spotřebitelka vrácení peněz požadovat po pořadateli představení.
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitelka právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.