Společnost


www.tastebags.com

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3021Nedodané zaplacené zboží z obchodu Tastebags

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2014, před 11 lety

Michaela Krejčová

Znění stížnosti

Dne 31.3.2014 jsem si na internetovém obchodu Tastebags objednala a zaplatila kabelku.
3.4. přišlo mailem potvrzení o přijetí platby a zpráva o odeslání zboží.

Od té doby obchodník přestal komunikovat. Na mailové dotazy neodpovídá, kontaktní telefon je nedostupný.


Produkt

Kabelka Longchamp LM Cuir- medová, cena 1490


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2014 06:38, před 11 lety

Bohužel portál www.tastebags.com prostřednictvím e-mailu nebo telefonního čísla nijak nekomunikuje. Na výše uvedených internetových stránkách byla jako provozovatel uvedena Vratislava Hlaváčová – fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Dle nám dostupných informací zde došlo k trestnému činu neoprávněného nakládání s osobními údaji dle § 180 trestního zákoníku a paní Vratislava Hlaváčová nevěděla, že je na stránkách e-shopu uvedena. Pro tento trestný čin bylo již podáno trestní oznámení.
Vzhledem k tomu, že v tomto případě není skutečný prodejce znám, doporučujeme podat na policii trestní oznámení na neznámého pachatele pro trestný čin podvodu dle § 209 trestního zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.