Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi mělo být dodáno zboží od eshopu Insportline, který garantuje dodání do druhého dne. Díky Vaším službám toto nebylo splněno. Na základě SMS zprávy mělo být zboží doručeno na mou adresu mezi 15:00-17:00 h. Před 17:00h jsem zkoušel řidiče dvakrát kontaktovat, nicméně telefon nezvedal. Po pěti minutách mi přišla SMS, že mi zboží uložil do Parcelshopu, který samozřejmě zavírá v 17:00h.
Nechápu tedy, proč řidič zaprvé nezvedl telefon a nesnažil se semnou nějak rozumně domluvit, abych mohl zásilku obdržet.
A zadruhé bez mého vědomí uložil do Parcelshopu, ve kterém jsem neměl šanci tentýž den zásilku vyzvednout.
Pokud tedy na Vaší straně komunikace se zákazníkem vázne, buďte si jisti, že já ale kontaktuji firmu Insportline.cz, aby věděla, že to co slibují zákazníkům není díky dopravci možné.
Zboží jsem potřeboval dnes.
40086078813
Napomenutí řidiče, který neplní své povinnosti.
Tel. č. na řidiče: 721 051 078, 30.1.2019
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.