Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30210Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2019, před 6 lety

Pavel Veselý

Znění stížnosti

Dnes mi mělo být dodáno zboží od eshopu Insportline, který garantuje dodání do druhého dne. Díky Vaším službám toto nebylo splněno. Na základě SMS zprávy mělo být zboží doručeno na mou adresu mezi 15:00-17:00 h. Před 17:00h jsem zkoušel řidiče dvakrát kontaktovat, nicméně telefon nezvedal. Po pěti minutách mi přišla SMS, že mi zboží uložil do Parcelshopu, který samozřejmě zavírá v 17:00h.
Nechápu tedy, proč řidič zaprvé nezvedl telefon a nesnažil se semnou nějak rozumně domluvit, abych mohl zásilku obdržet.
A zadruhé bez mého vědomí uložil do Parcelshopu, ve kterém jsem neměl šanci tentýž den zásilku vyzvednout.

Pokud tedy na Vaší straně komunikace se zákazníkem vázne, buďte si jisti, že já ale kontaktuji firmu Insportline.cz, aby věděla, že to co slibují zákazníkům není díky dopravci možné.
Zboží jsem potřeboval dnes.


Produkt

40086078813


Požadované řešení

Napomenutí řidiče, který neplní své povinnosti.
Tel. č. na řidiče: 721 051 078, 30.1.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 08:20, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 15:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.