Společnost


HS TOUR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30212Storno poplatek a vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2019, před 6 lety

Anna Sándorová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Darem jsem dostala voucher na poznávací výlet do Londýna,zakoupený přes www.slevomat.cz.V ceně(2490,-Kč) balíčku je doprava autobusem,trajekt,služby průvodce,pojištění proti úpadku.Takové informace jsou dostupné u daného výletu.Je zde možnost si za příplatek zajistit návštěvu ateliéru Harryho Pottera.Výlet se koná dne 17.5.2019-19.5.2019 s tím,že vstupenku do ateliérů H.P.chce HS TOUR s.r.o.uhradit co nejdříve převodem.A to je kámen úrazu.Loni jsem byla v Paříží s jinou cestovkou.Vstupenky jsme si zakupovaly do památek u průvodce a bez objednání.Tak trochu jsem počítala s tím,že to u této cestovky to bude také tak.Finančně požadovanou částku si teď nemohu dovolit.Řeknete si to je,ale Váš problém.Cestovce jsem to dala vědět.Ta mi odepsala s tím,že si účtuje za případné zrušení poznávacího výletu 300,-kč storno poplatek.Dotazovala jsem se proč ,,storno"poplatek a zajímaly mne případné náklady a výdaje,když už jej mám zaplatit.Přijde mi to neetické a nemorální,požadovat storno poplatek pokud s tím nemá cestovka výdaje a náklady.Mám právo na vrácení peněz a to po této cestovce požaduji.Holt si vyberu tu samou cestovku jako v loni.Moje chyba byla,že jsem se neiformovala.


Produkt

Poznávací výlet


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 10:22, před 6 lety

Podle § 2533 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákazník může před zahájením zájezdu od smlouvy odstoupit vždy, avšak pořadatel jen tehdy, byl-li zájezd zrušen, anebo porušil-li zákazník svou povinnost. Je-li ujednáno odstupné, musí být jeho výše přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Není-li ujednáno odstupné, odpovídá jeho výše ceně zájezdu snížené o úspory nákladů a o příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní. Odstupné by ale mělo mít především odškodňovací funkci.

Odstupné by nemusela spotřebitelka platit v případě, pokud by k odstoupení došlo z důvodu porušení povinnosti na straně pořadatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 14:16, před 6 lety

Společnost nám ke stížnosti sdělila, že storno podmínky a odstupné je z její strany jasně definované a spotřebitelka se nakonec rozhodla, že jej zaplatí. Společnost nám dále sdělila, že vybírání financí v autobuse průvodcem považuje za obcházení zákona a úhradu za vstupné na atrakce předem hodnotí jako vhodnější také vzhledem k tomu, že atrakce musejí být mnohdy uhrazeny i několik měsíců předem.

Z naší strany dodáváme, že pokud společnost o odstupném jasnou formou informuje, je v přiměřené formě dle § 2533 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, možné (viz naše původní vyjádření).

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla vyřešení věci potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2019 15:03, před 6 lety


Anna Sándorová

Reaguji na odpověď společnosti.Ano,abych měla klid přistoupila jsem na zaplacení storno poplatku.Nehodlám se přetahovat s někým o své peníze a doprošovat se.Stížnost beztak na společnost podám.Opakovaně jsem společnost kontaktovala formou e-mailů,sms a telefonicky.Trvalo dosti dlouho než začaly na mé urgence brát vůbec zřetel.Viz.veškerá mnou zaslaná korespondence(koie mohu předložit).Nepřijatelné chování,arogantní tón při komunikaci.Prostě chci vrátit peníze za voucher neboť mi společnost sdělila,že pokud neuhradím storno poplatek tak voucher propadne.Prý storno poplatek musím uhradit zvlášť a nelze jej srthnout z ceny voucheru.Takhle se vydělávají peníze na lidech?Byla jsem na hodně místech s jinými společnostmi.Toto chování ,,té"paní je přes rámec lidského chápání.Informace na www.slevomatu.cz uvedeny nebyly co vše se musí doplatit.Měla jsem za to,že je to v ceně a,že to funguje u všech stejně,že si vše dokoupím na místě v případě zájmu.V každém případě na mne byl vyvíjen nepříjemný nátlak a tuto společnost nedoporučuji.Nic to nemění na tom,že chci peníze vrátit.Měli reagovat ihned na korespondenci nikoliv,jak se jim hodilo.Do Londýna pojedu s jinou společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 13:48, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.