Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka č. 22001419995 nebyla doručena řidičem na stanovenou adresu dne 29.01. 2019. Na strankách PPL pro sledování zásilky se objevilo toto sdělení"Zásilka nebyla doručena z důvodu odmítnutí příjemcem", což se zakladá na pravdě jelikož kurýr ze zásilkou vůbec na mou adresu nedorazil, celý den jsem byl doma. Následně jsem kontaktoval zákaznickou linku, kde operátor mi slibil, že nasledující den 30.01. 2019 mi bude doručen. 30.01.2019 ráno v 8:05 jsem ještě jednou kontaktoval zákaznickou linku, kde mi sděleno, že balík je už na cestě zpět do Anglie. Doposud jsem byl s Vášimi službami vždy spokojen, doufám že se jednalo o nějaké organizační selhání. Mě tím však vzikla újma spojena s nedodáním předem zaplaceného zboži v předmětném balíku.
Piotr Szpandrzyk
Zásilka č. 22001419995
Požadují proto rozumnou a přiměřenou kompenzaci vníkle újmy
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.