Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Platil jsem 149.- za 1.5GB (datova kapacita transferu)internet.Pome stanovene spotrebe jsem mel moznost doplatit za dalsich 1.5 GB za 149.-. I kdyz jsem svoji dodatecnou spotrebu hlidal a vse platil vcas, nejcastej ihned po obednani dodatecneho balicku, dle O2 me tady vznikli dluhy. Ty jsem ovsem s duvodu neochoty popisovani,dohadovani a eventualnim vyhnuti pravnem sporu zaplatil. Jednalo se o cca 1000. uz se presne nepamatuji ale je vsechno placene z int. bankingu tak je to bez pochybu dohledatelne. Muj sok byl kdyz jsem dostal dopis z vymahacske firmy ktera po me chtela dalsich 950.- a 360.- za poplatek firmy, tedy B4B INKASSO s.r.o.
Muj telefon k int.sluzbam O2, +420725875464
Faktury s udajnym nedoplatkem:
1336149714
25.6.2018
637,44
1337358549
26.7.2018
310,62
3621334901
17.1.2019
363,00
149.- za 1.5 gb internet + priplacene balicky k tel cislu, internet 1.5GB za 149.-
Prosim o vypis vsech prijatich platbach, chronologicky sepsanych, ktery ste me vickrat a opakovane odmytli poskytnout, a to od zacatku tedy od zalozeni uctu az do zruseni uctu. Byl jsem odmytnut na pobocce Sumperk, opakovane a vickrat a take na vasi lince pro zakazniky.
Take zadam o dukladnou kontrolu mych plateb a okamzite navraceni castek ktere jsem preplatil, kter jsou podle mych vedomosti ve visi cca 2500,-.
Muj telefon k int.sluzbam O2, +420725875464
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
k vašemu zákaznickému účtu aktuálně neevidujeme přeplatek ve zmíněné výši, pokud se domníváte, že jste posílal platby navíc, požádám vás o zaslání potvrzení těchto plateb z banky přímo na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz. Naši specialisté z platebního oddělení s vámi vaše platby projdou a případně vám zašlou také rozpis vašich úhrad.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
přeplatek neevidujete protoze ste to nazvali "dluzna castka", kterou jsem mimochodem zaplatil dle rady egzekutorske spolecnosti.Reklamaci jsem podal vickrat a opakovane, resil jsem to na pobocce Sumperk, kde me nebyly ochotni pomoct. Take me na vasi lince zakaznicke potpory odbyly, zduvedneni bylo ze "to nedelate" takze jsem zadne zadane vypisi o zminene spotrebe dat a jeji zaplaceni - nedostal.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Hezký den,
omlouvám se, ale nyní zcela nerozumím, co přesně řešíte.
Nesouhlasíte s účtováním poplatků za obnovu dat? Anebo se domníváte, že jste uhradil nějaké platby navíc mimo vystavené faktury? Přehled všech vašich faktur můžete najít v Moje O2 na www.mojeo2.cz.
Výpis čerpání dat skutečně nemáme možnost poskytnout, měla jsem na mysli rozpis vašich plateb a jejich přiřazení k příslušným fakturám.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Resim penize ktere ste zauctovali navic, takze opakuji vse mesicni faktury jsem vcas zaplatil, take vsechny balicky (1.5 GB za 149.-) jsem platil ihned po zakoupeni, max nasledujici den. I pres to ze jsem vse platil vcas, dostal jsem faktury (tedy vyuctovani, ktere bylo nanejvis neprehledne) s dluznima castkama. Teda omlouvam se ja, prosim napiste kterou cast me reklamace nerozumite?
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Hezký den,
máte tedy na mysli, že v případě objednání balíčku dat navíc jste nám posílal zvlášť částku 149 Kč, která měla hradit objednané balíčky? Poplatky za data navíc jsou standardně součástí běžného vyúčtování.
Aktuálně k vašemu účtu nevedeme fakturu, která by byla evidována s nedoplatkem.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Evidentne se vyhybate odpovedi (a odpovednosti).
"Aktuálně k vašemu účtu nevedeme fakturu, která by byla evidována s nedoplatkem." - samozrejme ze ne, vsak jsem napsal ze jsem vsechno zaplatil, i te castky ktere me prisli postou od vymahacske firmy, viz priloha.
Takze jedna se o castky ktere nejste ochotny vysvetlit, po me usilovne snaze jak na sumperske pobocce tak pres zakaznicku linku a ted i tady. Je to teda ostuda, musim se k tomu tak vyjadrit.
Znovu, zadam o o vypis vsech prijatich platbach, chronologicky sepsanych, ktere budou konfrontovane s pladbam odeslim s meho uctu. Naopak je to pro mne neprijatelne, jak navrhujete. P.S. Prihlaseni na ucet nelze uksutecnit.
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, měl by uplatit reklamaci, nejlépe písemnou formou, a pokud společnost nerozhodne ve lhůtě nebo reklamaci zamítne, má spotřebitel možnost dát námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu, viz naše úvodní vyjádření.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele a na zaslanou přílohu reagovat.
Hezký den,
abychom vám mohli sdělit přesnější informace k vašim platbám, případně mohli také zaslat rozpis vašich faktur a plateb, potřebuji pro ověření také vaše rodné číslo (postačí poslední 4 číslice), vše mi můžete poslat také emailem na info@o2guru.cz.
Ohledně žádosti o rozpis plateb se můžete obrátit také přímo na platební oddělení emailem na platby.parovani@o2.cz anebo pohledavky.podnety@o2.cz.
Pokud se domníváte, že jste fakturu VS 1336149714 a 1337358549 hradil už před zasláním výzvy ze strany inkasní agentury, pak vás požádám také o zaslání potvrzení o úhradě, podle kterého bychom mohli vaše platby dohledat.
K těmto fakturám však evidujeme úhradu až z 28. 1. 2019, která proběhla po zaslání výzvy ze strany inkasní agentury.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Poslední 4 č rodné číslo = (viz referenční údaj)
Poslední čtyřčíslí rodného čísla spotřebitele jsme doplnili z důvodů ochrany osobních údajů jako tzv. referenční údaj, který je neveřejný. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Hezký den,
na email, který jste měl uvedený jako kontaktní pro zasílání faktur jsem vám poslala rozpis vašich plateb od roku 2013, pokud stále trváte na tom, že byla některá z plateb provedena 2x, pak vás požádám o informaci, která platba konkrétně to měla být, kdy měla být uhrazena poprvé a po druhé a z jakého účtu vaše platby odešly.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobry den
email ktery jsem pred leta uvedl (jako kontaktni pro o2) uz davno nepouzivam a je vyrazen. Prosim poslete me rozepis faktur na muj mail s ktereho jsem vam posilal 2. mail s rodnim cislem(do O2, 11/2/2019) "micheljuriq@gmail.com".
Dekuji
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.