Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#30226Navýšení kupní ceny vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2019, před 6 lety

Kateřina Čopfová

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 31.1.2018 jsem absolvovala náročný den na pobočce v Sokolově. Prodejce pravděpodobně p.Jan Michalíček (nepředstavil se = čerpám z Protokolu o zkušební jízdě) mi věnoval čas k tomu, abych si vybrala konkrétní vůz s tím, že jsem měla možnost ho řídit. Poté jsem se rozhodla ke koupi auta s cenou 72.000,-Kč v hotovosti. Jelikož jsem na prodejně v Sokolově strávila dobu mezi 13:30 - 19:30 hod, dostala jsem slevu 1.000,-Kč. Byla jsem ale nemile překvapena v okamžiku, kdy mi po 6-ti hodinovém čekání byla předložena faktura na 74.998,-Kč místo očekávaných 71.000,-Kč. To jsem již jednala s "finančním specialistou" pravděpodobně p.Dominikem Majerem (rovněž se mi nepředstavil = čerpám z Kupní smlouvy) . Když jsem se ptala na rozdíl sjednané ceny za vůz a následně předložené faktury, navýšené o 3.998,-Kč (Asistenční služba GA typu A = 1.500,-Kč + Přípr.vozů k prod. /služby = 2.498,-Kč), mi finanční poradce pouze odpověděl, že je to "BĚŽNÉ" a jelikož mám AUTOMATICKY pojištění "Carlife Garance" (o kterém jsem nebyla dopředu informována = údajně výborná pojistka na motor a převodovku na 3 roky), jedná se o navýšení k případnému využití bezplatné asistenční služby u těchto případů. Toliko k vysvětlení položky 1.500,-Kč. Stále mi ale není jasný příplatek 2.498,-Kč, o kterém mne dopředu nikdo neinformoval a následně ani finanční specialista nebyl schopen mi tuto sumu řádně vysvětlit. Bohužel k mému mínusu = vzhledem k tomu, že jsem na pobočce strávila šest dlouhých a unavujících hodin, kdy jsem si ve finále nepřála nic víc, než si odvést nově zakoupené auto, jsem vše podepsala a zaplatila.
Ptám se: Mělo AAA nárok takto postupovat a mám možnost finančního vyrovnání i po jednom roce, když navýšení kupní ceny auta je nesporné?? Doklady mám k dispozici. S pozdravem a přáním pěkného dne Kateřina Čopfová


Produkt

Peugeot 206 2K54971


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně navýšené prodejní ceny vozu = 3.998,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 12:43, před 6 lety

Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebiteli učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.

Není-li doplňková službu zahrnuta v kupní smlouvě, pak se na tuto situaci vztahuje § 1817 občanského zákoníku. Podle tohoto ustanovení nesmí podnikatel po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2019 11:37, před 6 lety

Vážená paní Čopfová,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z oddělení financí. Informace o poplatcích je vždy vyvěšena v každé kanceláři, a zároveň uvedena na webu (viz https://www.aaaauto.cz/cz/cenik/text.html?id=940). Případné dotazy bylo potřeba řešit ve chvíli obchodu, nikoli rok poté.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2019 21:22, před 6 lety


Kateřina Čopfová

Vážená paní Míková. Případné dotazy k "navýšení kupní ceny" vozu jsem řešila ihned druhý den po koupi vozu, tj. 1.2.2018 přes vaše webové stránky. Telefonicky mne kontaktoval manager pobočky v Sokolově s tím, že mě měli samotní zaměstnanci, kteří se prodeje zúčastnili, obeznámit s podmínkami obchodu. Což se nestalo a ani nebyli schopni zdůvodnit vyžadovanou navýšenou částku. To, že jsem se ozvala "až" po roce, neberu na svůj úkor. Stále žádám o vrácení 2.498,-Kč. K.Čopfová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 07:45, před 6 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2019 14:25, před 6 lety

Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 05:25, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 09:12, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.