Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dobrý den. Dne 31.1.2018 jsem absolvovala náročný den na pobočce v Sokolově. Prodejce pravděpodobně p.Jan Michalíček (nepředstavil se = čerpám z Protokolu o zkušební jízdě) mi věnoval čas k tomu, abych si vybrala konkrétní vůz s tím, že jsem měla možnost ho řídit. Poté jsem se rozhodla ke koupi auta s cenou 72.000,-Kč v hotovosti. Jelikož jsem na prodejně v Sokolově strávila dobu mezi 13:30 - 19:30 hod, dostala jsem slevu 1.000,-Kč. Byla jsem ale nemile překvapena v okamžiku, kdy mi po 6-ti hodinovém čekání byla předložena faktura na 74.998,-Kč místo očekávaných 71.000,-Kč. To jsem již jednala s "finančním specialistou" pravděpodobně p.Dominikem Majerem (rovněž se mi nepředstavil = čerpám z Kupní smlouvy) . Když jsem se ptala na rozdíl sjednané ceny za vůz a následně předložené faktury, navýšené o 3.998,-Kč (Asistenční služba GA typu A = 1.500,-Kč + Přípr.vozů k prod. /služby = 2.498,-Kč), mi finanční poradce pouze odpověděl, že je to "BĚŽNÉ" a jelikož mám AUTOMATICKY pojištění "Carlife Garance" (o kterém jsem nebyla dopředu informována = údajně výborná pojistka na motor a převodovku na 3 roky), jedná se o navýšení k případnému využití bezplatné asistenční služby u těchto případů. Toliko k vysvětlení položky 1.500,-Kč. Stále mi ale není jasný příplatek 2.498,-Kč, o kterém mne dopředu nikdo neinformoval a následně ani finanční specialista nebyl schopen mi tuto sumu řádně vysvětlit. Bohužel k mému mínusu = vzhledem k tomu, že jsem na pobočce strávila šest dlouhých a unavujících hodin, kdy jsem si ve finále nepřála nic víc, než si odvést nově zakoupené auto, jsem vše podepsala a zaplatila.
Ptám se: Mělo AAA nárok takto postupovat a mám možnost finančního vyrovnání i po jednom roce, když navýšení kupní ceny auta je nesporné?? Doklady mám k dispozici. S pozdravem a přáním pěkného dne Kateřina Čopfová
Peugeot 206 2K54971
Vrácení neoprávněně navýšené prodejní ceny vozu = 3.998,-Kč.
|
Tweet |
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebiteli učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Není-li doplňková službu zahrnuta v kupní smlouvě, pak se na tuto situaci vztahuje § 1817 občanského zákoníku. Podle tohoto ustanovení nesmí podnikatel po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Vážená paní Čopfová,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z oddělení financí. Informace o poplatcích je vždy vyvěšena v každé kanceláři, a zároveň uvedena na webu (viz https://www.aaaauto.cz/cz/cenik/text.html?id=940). Případné dotazy bylo potřeba řešit ve chvíli obchodu, nikoli rok poté.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Vážená paní Míková. Případné dotazy k "navýšení kupní ceny" vozu jsem řešila ihned druhý den po koupi vozu, tj. 1.2.2018 přes vaše webové stránky. Telefonicky mne kontaktoval manager pobočky v Sokolově s tím, že mě měli samotní zaměstnanci, kteří se prodeje zúčastnili, obeznámit s podmínkami obchodu. Což se nestalo a ani nebyli schopni zdůvodnit vyžadovanou navýšenou částku. To, že jsem se ozvala "až" po roce, neberu na svůj úkor. Stále žádám o vrácení 2.498,-Kč. K.Čopfová
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.