Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#30227Nevrácení peněz ve 14 denní lhůtě - objednávka č: 4190223104

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 minut 39 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2019, před 6 lety

Arnošt Rychtr

Znění stížnosti

9.1.2019 jsem si vyzvedl zboží v prodejně CZC Rakovník
11.1.2019 jsem vrátil zboží, do prodejny CZC Rakovník.
Dnes 31.1.2019 jsem dosud vrácené peníze nedostal.
Po písemné urgenci mě bylo sděleno 27.1.2019, že zboží řádně převzali a čeká se na vystavení dobropisu, a že to bude mít ještě malou prodlevu a budou mě započítány i úroky z prodlení.
Dnes po dalších čtyřech dnech se stále nic neděje. Je to zvláštní že tak velká firma jako je CZC nestíhá napsat dobropis ani za 21 dní.


Produkt

Tablet HUAWEI Mediapad M5 8 LTE 32 GB


Požadované řešení

vrátit moje peníze, zboží jsem Vám také vrátil již 11.1.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 12:30, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.