Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Stížnost je na pana Daniela Kováře za jeho nevhodné chování, spousta lidí říká a to cituji: jezdí jako prase, nekomunikuje s cestujícími, nezastavuje na zastávkách a jako řidič by měl vědět, že používání mobilu během jízdy je zakázáno, což on nedodržuje.
Prosím o vyjádření, jak vůbec takovýto řidič může jezdit u vaší společnosti. A samozdrejmne také o nápravu, této situace.
|
Tweet |
Řidič autobusu je povinen řídit se veškerými pravidly silničního provozu. Pokud při řízení použije mobilní telefon, dopouští se přestupku dle § 125c odst. 1 písm. f) bod 1 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích.
Řidič jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a především na tom, aby neohrožoval svým jednáním pasažéry autobusu. Stejně tak je zájmem společnosti, aby autobus zastavoval v zastávkách dle jízdního řádu. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.