Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dodaná plastová obruč je nekvalitní, plastové spoje nedrží, neustále se rozpojují. Jedna plastová koncovka praskla.
Uplatnila jsem reklamaci a obruč poslala zpět.
Prodejce poslal obruč zpět s tím, že výrobek je kvalitní, že spoje drží a prasknutí jsem způsobila při rozpojování obruče (?) nebo při silném nárazu, což se neshoduje s prohlášením prodejce, že se nejedná o vadu materiálu.
Byla jsem upozorněna, že byla pořízena fotodokumentace, v případě sporu.
Obruč jsem si objednala v internetovém obchodu.
Hula Hoo massaging exerciser (109)
Vrácení peněz, případně výměna zboží
|
Tweet |
Prodávající neodpovídá ze mechanické poškození, které si způsobil sám spotřebitel. Odpovídá za vady materiálu, provedení apod. Prodejce je povinen spotřebiteli vystavit reklamační protokol. Jestliže spotřebitel nesouhlasí s tvrzením prodávajícího o zamítnutí reklamace, je možné se obrátit na soudního znalce a nechat si vypracovat znalecký posudek. Znalec by se měl v posudku zabývat povahou a existencí vady. Jestliže znalec potvrdí v posudku, že se jedná o vadu, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít.