Počet nahlášených stížností: | 724 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den
Byl mi doručen balík,který jsem si neobjednal,ale převzal a zaplatil.
Poté jsem psal Emaily a volal na jejich uvedené číslo,kde mi řekli,že mohu balíček vrátit zpátky a budou mi vráceny peníze a že se jedná jen o pouhý omyl..
Ještě ten den jsem vrátil balíček a vzal si podací lístek,že jsem balík odeslal zpátky.
Poté když mi psali,že jsem si objednal balík,a posílali mi informace na jaké jméno a adresu a email to bylo,tak to nebylo vůbec mně a email byl vymyšlený,jelikož ani neexistuje.
Žádal jsem po nich aby mi poslali fakturu,kde je vše napsané a i to kolik produkt stojí a kolik a jak jsem měl zaplatit.
Od odeslání balíku do ruky uběhlo 16 dní. A nikdo nereaguje na emaily a telefony a nejsou schopní ani odepsat. Jen do telefonu říkali,že peníze hned pošlou a ať to hlavně neřeším přes Evropskou spotřebitelskou společností,jelikož když jsem jim to řekl,tak pán do telefonu začal koktat a hrozně se bál.
Takže budu ještě chvilku čekat a pak bude muset zasáhnout ESC..
Tak doufám,že se aspoň někdo ozve.
Zaslán balík,který neměl být doručen
Řešení bych viděl tak,že by mi měli poslat peníze zpátky a už mi nikdy nepsat žádný email a ani mi nic posílat,jelikož to jsou podvodníci..
a to píšu vše slušně.
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátila částku ve sjednaném termínu, drží ji jako bezdůvodné obohacení a navíc se ocitá v prodlení.
Bezdůvodné obohacení je společnost povinna spotřebiteli vydat dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splacením peněžitého dluhu (bezdůvodného obohacení, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat splnění dluhu a nárokovat k němu ještě zaplacení úroku z prodlení. Výše úroku z prodlení se stanoví podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. a počítá se ode dne splatnosti dluhu (ode dne, kdy spotřebitel společnost vyzval k vydání bezdůvodného obohacení).
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.