Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:724
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#30230Nevrácení peněz,žádná komunikace z druhé strany.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2019, před 6 lety

Filip Major

Znění stížnosti

Dobrý den
Byl mi doručen balík,který jsem si neobjednal,ale převzal a zaplatil.
Poté jsem psal Emaily a volal na jejich uvedené číslo,kde mi řekli,že mohu balíček vrátit zpátky a budou mi vráceny peníze a že se jedná jen o pouhý omyl..
Ještě ten den jsem vrátil balíček a vzal si podací lístek,že jsem balík odeslal zpátky.
Poté když mi psali,že jsem si objednal balík,a posílali mi informace na jaké jméno a adresu a email to bylo,tak to nebylo vůbec mně a email byl vymyšlený,jelikož ani neexistuje.
Žádal jsem po nich aby mi poslali fakturu,kde je vše napsané a i to kolik produkt stojí a kolik a jak jsem měl zaplatit.
Od odeslání balíku do ruky uběhlo 16 dní. A nikdo nereaguje na emaily a telefony a nejsou schopní ani odepsat. Jen do telefonu říkali,že peníze hned pošlou a ať to hlavně neřeším přes Evropskou spotřebitelskou společností,jelikož když jsem jim to řekl,tak pán do telefonu začal koktat a hrozně se bál.
Takže budu ještě chvilku čekat a pak bude muset zasáhnout ESC..
Tak doufám,že se aspoň někdo ozve.


Produkt

Zaslán balík,který neměl být doručen


Požadované řešení

Řešení bych viděl tak,že by mi měli poslat peníze zpátky a už mi nikdy nepsat žádný email a ani mi nic posílat,jelikož to jsou podvodníci..
a to píšu vše slušně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 16:04, před 6 lety

Pokud společnost nevrátila částku ve sjednaném termínu, drží ji jako bezdůvodné obohacení a navíc se ocitá v prodlení.

Bezdůvodné obohacení je společnost povinna spotřebiteli vydat dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splacením peněžitého dluhu (bezdůvodného obohacení, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat splnění dluhu a nárokovat k němu ještě zaplacení úroku z prodlení. Výše úroku z prodlení se stanoví podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. a počítá se ode dne splatnosti dluhu (ode dne, kdy spotřebitel společnost vyzval k vydání bezdůvodného obohacení).

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 12:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.