Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den. Ve vaší pobočce v Prostějově se mi již opakovaně stalo, že byl v pecivu vlas. Minulý týden přišel syn ze školy s tím, že měl v kolacku snad kousek laku na nehty. Účelně jsem se zaměřila na slečny z pekárny v Tesco Prostějov a vůbec se nedivím. Některé neměly pokrývku hlavy vůbec a když, tak "lodicku". Ale ta opravdu nezabrání ztrátě vlasů.. Děvčata mají i gelové nehty, což mě opravdu zaráží. Jedná zrovna zpracovavala těsto s těmito nehty. Doslova mě to šokovalo..
Pekárna
Myslím si, že v pekárně není vhodné aby děvčata měla nehty. Jistě budou operovat tím, že mají rukavice, ale při zpracování těsta je neměly. A ty rukavice stejně asi nemají dlouhou životnost. V jiných obchodech dokonce i ve vašem, ale v jiném městě mají děvčata na hlavách bez problémů síťky. A věřím, že tam s padanim vlasů není žádný problém.
|
Tweet |
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.