Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30234Nedostatečná hygiena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2019, před 6 lety

Kateřina Šulcová

Znění stížnosti

Dobrý den. Ve vaší pobočce v Prostějově se mi již opakovaně stalo, že byl v pecivu vlas. Minulý týden přišel syn ze školy s tím, že měl v kolacku snad kousek laku na nehty. Účelně jsem se zaměřila na slečny z pekárny v Tesco Prostějov a vůbec se nedivím. Některé neměly pokrývku hlavy vůbec a když, tak "lodicku". Ale ta opravdu nezabrání ztrátě vlasů.. Děvčata mají i gelové nehty, což mě opravdu zaráží. Jedná zrovna zpracovavala těsto s těmito nehty. Doslova mě to šokovalo..


Produkt

Pekárna


Požadované řešení

Myslím si, že v pekárně není vhodné aby děvčata měla nehty. Jistě budou operovat tím, že mají rukavice, ale při zpracování těsta je neměly. A ty rukavice stejně asi nemají dlouhou životnost. V jiných obchodech dokonce i ve vašem, ale v jiném městě mají děvčata na hlavách bez problémů síťky. A věřím, že tam s padanim vlasů není žádný problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 15:53, před 6 lety

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 10:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.