Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
dobrý den,
a je to tu zase. Po vánočních akcích obchod Tesco v Kosmonosech zkouší to zas a to oblbnout lidi nálepkou sleva. Ted se mi to povedlo i vyfotit. Je to smutné. Podle mě je to klamání spotřebitele.
Jedná se o přelepování původních cen cenami vyššími a následné jejich "zlavnění" na původní ceny. Ještě to přeškrtají tužkou, jen měli to udělat i
s ostatními cenami. Stačí si přepočíst z eur nebo zlotých na koruny a je vidět, jaká byla původní cena. Takže, kde je rádoby sleva? Bylo by fajn, kdyby to přestali dělat a sázet na nepozornost kupujících. Přeci nikdo není blbý. Snad si to uvědomí a začnou se chovat profesionálně.
Týká se to řetězce Tesco Kosmonosy 1255, Mladá Boleslav. Děkuji za vyřízení.
přestat podvádět lidi a chovat se férově. Uvádět slevy s původních cen.
|
Tweet |
Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj (např. o tom, že u zboží byla cena snížena).
Příslušným orgánem, na něž by se měl spotřebitel obrátit v případě, že si chce stěžovat na klamavou reklamu, je krajský živnostenský úřad příslušný podle sídla nebo místa podnikání zadavatele reklamy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.