Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V termínu 24.-25.1.2019 prováděla společnost CETIN jakési úpravy na našem tlf.čísle 22 25 12 598 (pevná linka). Po tomto zásahu se již na toto číslo nedá dovolat a naopak je-li z tohoto čísla voláno, zobrazuje se zcela jiné tlf.číslo 224 257 764. Závadu jsem poprvé na pobočce O2 Praha5-Anděl osobně nahlásila v úterý 29.1., dále telefonicky ve středu 30.1. a opět dnes dopoledne osobně, t.j.31.1.2019. Příslušná referentka vždy okamžitě závadu e-mailem oznámila společnosti CETIN, kde jí slíbili nápravu, ve středu dokonce písemně informovali, že je závada odstraněna. Stejná závada však trvá!!! Žádáme o okamžité odstranění problému anebo písemnou informaci o tom, že nám byla příslušná linka změněna. Jinak máme plné právo se domnívat, že došlo ke zneužití našich údajů a naši původní linku nyní někdo neoprávněně používá. V rámci akce GDPR se nyní jedná o velmi citlivé téma,proto žádám o co nejrychlejší vyřešení problému.
Květoslava Kúchová
Rádi bychom znovu používali svoji tlf.linku, kterou na uvedené adrese vlastníme cca 50 let - (odhlédnuto od celostátních přečíslování telefoních linek před-/-po revoluci).
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně nyní jsem nastavení vašich služeb kontrolovala v systémech a číslo 22 25 12 598 vidím v pořádku aktivní, také jsem na něj nyní volala a hovor vyzváněl. Pokud si z vaši linky zavoláte na mobilní telefon, stále se vám zobrazuje nesprávné telefonní číslo?
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Ano, číslo normálně vyzvání, ale někde úplně jinde, přestože matka stojí u telefonu. Pak-li že jí ovšem zavolám na to již zmiňované cizí čísl 224 257 764 telefon mi moje maminka zvedne. Čí je to vlastně číslo a proč ho má nyní nastavené moje matka? Děkuji. D.Heyderová
Hezký den,
nastavení linky vaši maminky jsem řešila s techniky a nyní by již mělo být vše v pořádku. Hovory by měly vyzvánět na správném místě a také by se při volání mělo zobrazovat správné číslo.
Dle informací techniků nám to bylo potvrzeno také uživatelkou linky.
Za komplikace se velice omlouvám.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Ano, po několika mých osobních návštěvách na pobočce O2 na Praze 5, několika telefonátech a konečném pochopení ze strany společnosti CETIN,která absolutně neporozuměla danému problému (ač jí byl vysvětlován nejenom zaměstnankyní z pobočky O2 na Praze 5 tak i následně mnou), byla pak závada prakticky obratem odstraněna a nyní je již vše v pořádku a můžeme tento případ uzavřít. Děkuji, D.Heyderová.
Hezký den,
děkuji za potvrzení, omlouvám se, pokud řešení trvalo déle, jsem však ráda, že nyní už je vše, jak má být.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: raději bez komentáře