Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych dořešit škodnou událost č.4870325619/0003.
Při neschopnosti jsem vám telefonoval, abych nahlásil škodnou událost a bylo mi řečeno ,že jí nahlašovat nemusím až po ukončení neschopnosti.
Telefonoval jsem z tel.č 606617028 někdy říjen, listopad přesný den si už nepamatuji. Byl bych velice rád, kdybychom našli společnou cestu k oboustranné spokojenosti.
S přátelským pozdravem
Juráš
Uznání pojistného plnění
|
Tweet |
Dle Všeobecných pojistných podmínek pro pojištění denních dávek v pracovní neschopnosti se stává škodná událost pojistnou událostí v okamžiku, kdy pojistitel může z předložených dokladů jednoznačně určit, že pojištěné osobě vznikl nárok na pojistné plnění. Pracovní neschopnost pojištěný dokládá vystaveným potvrzením - dokladem o pracovní neschopnosti vystaveným příslušným zdravotnickým zařízením (ošetřujícím lékařem) a dalšími k likvidaci potřebnými doklady.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Spotřebitel má možnost v případě nemožnosti vyřešení sporu s pojišťovnou obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.