Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Porcovane maso, ktere jsem zakoupila o vikendu v pobocce na Narodni tride, jsem mela v planu zpracovat dnes, tj. 2 dny pred datem spotreby. Celou dobu bylo v chladnicce, na miste urcenem pro skladovani masa.Bohuzel, budene bez vecere, protoze maso vykazuje jasne znamky nepozivatelnosti. Naznaky pocinajici hniloby se daji odhalit pouhym zrakem, stejne tak po cichu.
Takze, mile Tesco, moc dekujeme. Pokud je zajem, poslu fotky.
Rada poslu ofocenou etiketu. Klizka s kosti, cena 96,81 kc, spotrebujte do 2/2/19
Vratit penize, tj. Bezmala 100 korun.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.