Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
9.1.2019 jsem objednala a následující den zaplatila kosmetickou taštičku. Čekala jsem s objednávkou po vánočních svátcích, kdy jsem předpokládala, že již nebude nápor zákazníků§.
Do dnešního dne zboží nedorazilo, přesto, že bylo inzerováno jako zboží na skladě. 29.1.2019 jsem obdržela email, kde mi bylo sděleno, že zásilka je odeslána, s termínem dodání 8. února 2019 - 30. března 2019.
Tento obchod nedoporučuji. Na www stránkách uvádějí nepravdivé údaje.
kosmetická taštička
Pokud zboží nedorazí do 8. 2. 2019, požaduji vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (maximálně 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením. Po přijetí objednávky jsme Vám zaslali email, který tuto informaci obsahoval a avizujeme ji i v obchodních podmínkách, se kterými zákazník uzavřením objednávky souhlasí.
Balíček byl expedován dne 29.1.2019 .
Zboží je tedy na cestě k Vám. Protože je zásilka již na cestě, nelze jejímu doručení pochopitelně nijak zabránit. Pokud po doručení již o zboží nebudete mít zájem, můžete nám jej nám (samozřejmě na naše náklady) vrátit, a my Vám vrátíme peníze.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení na tomto odkazu: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.