Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již asi tak 3 měsíce elze platit u dručovatele platební kartou!!! Proč???
Leta jsem byl s POŠTOU spokojený, ale poslední dobou začínám přemýšlet o jiné přepravní společnosti
aše reklama na platbu platební kartou se dá považovat za klamavou, protože dobře již tak tři měsíce nemají doručovatelé "prý" jinou možnost než platbu inkasovat v hotovosti (dobírku). Na firmě "prý" nefunguje terminál
na platbu kartou.!! Tosi "někdo dělá prču z nás ZÁKAZNÍKŮ-adresátů, nebo z firmy ČESKÁ POŠTA a.s. ??????? Věřím a doufám, že mi někdo z "pošty" odpoví.
Předem děkuji. Pavel DUFEK Řešení nechám na POŠTĚ s.p.
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.
Pokud však tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu. Nesplní-li nabízenou službu, může u přepravce službu ten, kdo s ním smlouvu uzavřel, reklamovat, tzn. reklamaci může podat typicky prodávající, který s přepravcem smlouvu uzavřel.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.