Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#30252Zadržen na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2019, před 6 lety

Martin Runt

Znění stížnosti

Zapadl mi sýr (17,- Kč) za vody a za pokladnou mi Váš pracovník na to upozornil, chtěl můj občanský průkaz , vydal jsem mu ho a začal vyplňovat protokol a zavolal policii. Občanský průkaz mi nechtěl vrátit. Po příchodu policie tvrdil, že mi nabízel řešení abych zaplatil, to mi určitě nenabízel. Další pracovník Billy mi řekl, že byla moje chyba, že jsem OP nemusel vydávat. V podstatě jsem byl na prodejně zadržen cca hodinu, s tím, že nakonec mi byla za dohledu policie nabídnuta možnost zaplatit. Toto jednání považuji za krajně nevhodné a žádám Vaše vysvětlení. Jen ještě malá poznámka,Váš pracovník mi tykal. Runt


Požadované řešení

Chci prosím Vaše vyjádření


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:07, před 6 lety

Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 10:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.