Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.1 2019 u nás zazvonila paní, která se představila legitkou z centrálního výběrového řízení a tvrdila nám, že kontroluje zda náš dodavatel plní závazky dané zákonem.chtela vidět sipo, nebo smlouvu se stávajícím dodavatelem.nechala nás podepsat papír s predsmluvnimi informacemi a tvrdila že když nebudeme mít zájem nic se neděje, že je to vlastně nezávazná přihláška.bohuzel se teď dozvídám že jde o klamavé intriky ze strany CVŘ.Chtela bych odstoupit od smlouvy(bohužel v ruce žádnou smlouvu nemám, pouze formulář s predsmluvnimi podmínky a souhlas se zpracováním osobních údajů).paní nás nechala podepsat i nějaké dokumenty biometrickym podpisem,bohužel nevíme jaké.prosime o pomoc jak tuto událost vyřešit. Pokud to nepůjde touto cestou chystáme se podat trestní oznámení jak na zastupující slečnu tak i na společnost centrálního výběrového řízení.
Číslo přihlášky : VMA50045206
Odstoupení od plné moci a zrušení smlouvy.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Pokud by se podnikatel vyhýbal převzetí dopisu, uplatní se zákonná domněnka, že odstoupení zasílané prostřednictvím pošty došlo prodávajícímu třetí pracovní den po odeslání. Podnikatel v případě nesouhlasu musí pozdější termín doručení prokázat.
Dobrý den, paní Prokopová,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije. Zákazníkům, kterým nebyla nalezena výhodnější cenová nabídka než u jejich aktuálně stávajícího dodavatele, je odesílán dopis s informací, že jim společnost Centrální výběrová řízení nenalezla výhodnější nabídku, než kterou mají aktuálně, a to společně s doporučením setrvání u jejich stávajícího dodavatele.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, pošlete nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz číslo Vaší přihlášky. Ověříme postup sepsání přihlášky a zkontrolujeme verifikační hovor. Jestliže najdeme jakékoliv pochybení z naší strany, zajistíme vyřízení této záležitosti k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
tým CVŘ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.