Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 31.1.2019 jsem si zakoupil premium účet za 149 Kč u Academic-Singles (zřizovatel be2). Po podrobnějším zjištění, jakými nekalými praktikami tato společnost čerpá finanční prostředky od svých klientů, jsem se okamžitě rozhodl ukončit s nimi smluvní vztah. 1.2.2019 jsem odeslal email s přiloženou kopií vlastnoručně podepsaného výslovného odstoupení od smlouvy na uvedenou emailovou adresu ve VOP zakaznickyservis@academic-singles.cz a současně jsem to zaslal na emailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com. Odpověď od všech adres byla, že bude v lhůtě 5 dnů podstoupena dalším agentům. Obávám se z prodlení lhůty na řádné ukončení smluvního závazku a neoprávněného čerpání mých finančních prostředků.Vzhledem k tomu, že firma Be2 se na tomto portálu vyjadřuje ke všem stížnostem, přijde mi jako vhodné a efektivní řešení podat stížnost zde. Budu rád za jakékoliv informace o zrušení mého účtu a o co nejrychlejší ujištění, že můj premium účet byl zrušen a firma si již nebude nárokovat žádné další poplatky.
Odstoupení od smlouvy v řádné lhůtě
Zrušení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. Zrušení premiového členství na portálu be2.cz. Zrušení souhlasu s užíváním osobních dat u společnosti be2 S.a.r.l. Smazání uživatelského účtu na seznamce Academic Singles.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. V souvislosti s výše uvedeným doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.
Jelikož se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Evropské unii, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
"Dobrý den,
společnost be2 zareagovala dvěma zprávami, a to z adresy ochrana@academic-singles.cz zprávou:
Potvrzení o smazání Vašeho účtu
Vážený MALWYH41,
Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.academic-singles.cz pod e-mailovou adresou xxxxxxxxx smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.
Pokud chcete Academic Singles znovu používat, zaregistrujte si prosím nový účet."
A z adresy zakaznickyservis@academic-singles.cz zprávou:
"Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Částka 149 Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 02/02/2019.
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 1-2 týdnů. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.
Rádi bychom Vám potvrdili, že Váš profil byl již vymazán na základě Vašeho předchozího požadavku."
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Tímto pokládám pro tuto chvíli věc za uzavřenou. Vzhledem k objemu stížností na společnost be2 si však ponechám veškerou korespondenci k dispozici.
Pro větší jistotu jsem stejné znění odstoupení od smlouvy zaslal i doporučeně poštou na adresu uvedenou ve VOP.
Tímto bych rád poděkoval portálu VašeStížnosti.cz za možnost zprostředkování řešení problémů se společností be2.
S pozdravem
JV