Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, předevčírem tj. 30.1.2019 mi PPL služba doručovala zásilku z obchodu About you. Jelikož jsem byla ten den v práci, doma čekal bratr na převzetí. Kurýr mi napsal sms, jako vždy, s časem doručení. Poté, co se mi bohužel nedovolal, automaticky odvezl zásilku na výdejní místo. Mám tedy dotaz, zda je tento postup správný, zda, pokud se zákazníkovi nedovolá, s oznámením, že už je na cestě, aby zákazník čekal před domem, už se ani neobtěžuje přijet na danou adresu a zvonit? Bohužel,je mi líto, ale v práci nemám telefon vždy po ruce a než jsem zjistila zmeškaný hovor, už mi přišla i SMS o vyzvednutí v parcel shopu. Nestalo se mi to poprvé u tohoto řidiče a pokud si zaplatím službu dodání domů, tak očekávám, že se jí dočkám. Pokud budu mít zájem si zásilky vyzvedávat ve městě, vyberu si jinou, levnější cestu dodání. Děkuji za upřesnění věci.
Číslo zásilky 40450761144
Upřesnění, zda je tento postup dle pravidel, popřípadě napomenutí řidiče.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.