Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30257Dodání zboží přímo do ParcelShopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2019, před 6 lety

Veronika Okáníková

Znění stížnosti

Dobrý den, předevčírem tj. 30.1.2019 mi PPL služba doručovala zásilku z obchodu About you. Jelikož jsem byla ten den v práci, doma čekal bratr na převzetí. Kurýr mi napsal sms, jako vždy, s časem doručení. Poté, co se mi bohužel nedovolal, automaticky odvezl zásilku na výdejní místo. Mám tedy dotaz, zda je tento postup správný, zda, pokud se zákazníkovi nedovolá, s oznámením, že už je na cestě, aby zákazník čekal před domem, už se ani neobtěžuje přijet na danou adresu a zvonit? Bohužel,je mi líto, ale v práci nemám telefon vždy po ruce a než jsem zjistila zmeškaný hovor, už mi přišla i SMS o vyzvednutí v parcel shopu. Nestalo se mi to poprvé u tohoto řidiče a pokud si zaplatím službu dodání domů, tak očekávám, že se jí dočkám. Pokud budu mít zájem si zásilky vyzvedávat ve městě, vyberu si jinou, levnější cestu dodání. Děkuji za upřesnění věci.


Produkt

Číslo zásilky 40450761144


Požadované řešení

Upřesnění, zda je tento postup dle pravidel, popřípadě napomenutí řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:21, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 10:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.