Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30261Vrácení doporučené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 2 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2019, před 6 lety

Lumír Kus

Znění stížnosti

Za poslední 2 týdny se mi stalo už 2x, že doporučená zásilka byla vrácena a nebylo umožněno si jí vyzvednout. Pokaždé to bylo způsobeno chybou doručovatele a na přepážce mi doporučili podat stížnost.
1. Oznámení o zásilce do vlastních rukou mi bylo doručeno poslední den(21.1.2019), kdy bylo možné si zásilku vyzvednout. Zásilka byla na mé jméno, adresa do práce na MěÚ Rumburk. Jelikož pracuji jako starosta města Rumburk, bylo v zásilce z MVČR přístupové heslo do datové schránky města.Bohužel jsem zrovna v ten poslední den byl na služební cestě, nemohl jsem si zásilku vyzvednout. Dotaz: Kde leželo oznámení těch 10 dnů, než mi bylo doručeno?
2. Doporučená zásilka - standardní mi byla oznámena vhozením oznámení do schránky. Termín vyzvednutí je do do 13.2.2019. Přesto dnes 1.2.2019 byla zásilka vrácena s odůvodněním, že adresát se na adrese nevyskytuje. Přesto ale oznámení vhozeno do té správné schránky.
3. Oznámení o zásilkách dostanu do schránky většinou s 2-3 denním zpožděním.
Děkuji za vyřízení.
Ing. Lumír Kus
Na Valech 498/8
408 01 Rumburk


Produkt

1. Doporučená zásilka do vlastních rukou, 2. Doporučená zásilka standard


Požadované řešení

Požadované řešení ke zlepšení poskytovaných služeb by Česká pošta měla najít sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 13:55, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.