Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#30262Neochotný personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2019, před 6 lety

Simona V.

Znění stížnosti

Čtvrtek 24.1.2019 zhruba v 19:20 jedu s dcerou po práci do Lidlu v Uherském Brodě pro ponožky na jogu, které měly být od toho dne k dispozici (zboží z letáku). S ohledem na to, že jsem je nemohla najít, rozhodla jsem se oslovit personál alespon o radu, kde ponožky hledat - tmavovlasá žena vybalovala zboží. Po dotazu na ponožky její odpověd zněla: "Pokud jste je nenašla, tak je nemáme" a vybalovala dál. Odešla jsem tedy v naprostém šoku s tím, že tedy asi budu bez ponožek, ale když jsem viděla, že je z jejího chování naprosto stejně šokována i dcera, která se divila, že si to nechám líbit (navíc jsme obě byly na pochybách, že by se zrovna toto zboží tak rychle vyprodalo), rozhodla jsem se za pracovnicí vrátit. Vím, že tuto službu neposkytujete, ale záměrně jsem ji slušně požádala, zda by nebyla tak ochotná a neposkytla mi informaci, jestli by toto zboží nebylo někde jinde, že bychom byly ochotné si i zajet do vedlejšího města, pokud by byla jistota, že tam ponožky najdeme, když tady je tedy NEMAJÍ, což jsem zdůraznila záměrně, protože bylo viditelné, že pracovnici evidentně zdržujeme a tušily jsme, že zboží na prodejně bude, jen ho neumíme najít. Odkázala mě na zítřejší den a zákaznickou infolinku kde se dá zjistit, zda je zboží v Uherském Hradišti dostupné. Poděkovala jsem tedy a odvětila, že zítra zavolám, ale při té příležitosti si také ověřím, zda zboží nemají také tady v UB, abych nemusela zbytečně jezdit do UH a at počítá s tím, že pokud mě posílá 15 kilometrů na věc, která je i tady, budu záležitost řešit na vedení. V teprve v té chvíli pracovnice přestala vybalovat a že nám tedy jde ukázat, kde zboží můžeme zkusit hledat. Odvětila jsem že se nemusí namáhat, že je vidět, že ji obtěžujeme, že si to vyřídím zítra, abych neobtěžovala. Najednou jí to nevadilo, přivedla nás s profesionálním úsměvem k uličce, kde by se mohlo zboží nacházet a odešla. Požadovaný výrobek jsme tam samozřejmě po chvilce hledání našly a to v dostatečném množství. Celý incident jsem ihned nahlásila na vedení prodejny s tím, že jsem byla překvapena takovým chováním ze strany personálu, protože se pohybuji v maloobchodě a vím, že Lidl se snaží zaměstnávat co nejkvalitnější personál.


Produkt

ponožky na jogu z létáku, který byl platný od 24.1.2019


Požadované řešení

pouze info pro vedení, kterému záleží na spokojenosti klientů, kvalitě poskytovaných služeb a profesionalitě personálu - což si myslím, že zrovna Lidl splnuje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 12:13, před 6 lety

Pokud se spotřebitelka setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.