Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V pátek v 10.30hod do mne narazilo zprava auto a náraz pohodil auto cca 20cm vlevo. Auto jelo odjel jsem domů a asi ve 12.30 to viděl technik České pojišťovny. Uznal jen nárazník a řekl, že se další škoda doloží a že pod auto neleze. V pondělí 17.12.jsem jel do mého servisu, dělají jen Opel a jezdím tam víc než 10let. Pravidelné prohlídky a údržba. Na zvedáku technik auto prohlédl a zjistil, že nárazem do mého nárazníku a do pravého předního kola je lehce ohrnut lem ocelového disku. Bylo mi doporučeno nechat udělat odborné měření, že to bude chtít pojišťovna měření před opravou i po opravě.
18.12.2018 jsem ihned o tomto zjištění informoval pojišťovnu emailem. Dotazoval jsem se co bude dál, ale pojišťovna telefonovala, že to tam pan Č. nafotí.
8.1.2019 vzhledem ke svátkům jsem se dostal na řadu s měřením nápravy. Deformaci lemu disku a posunutý odklon pravého předního kola uvádí i technik na protokolu o měření. Měření jsem poslal k vám na pojišťovnu s dotazem jak dál prosím?
Bude mi 77 roků a mám průkazku ZTP, v dnešních předpisech, nařízení i šikanách zůstává rozum stát. Poprosil bych o vaše laskavé posouzení této věci. Nejsem si ani vědom že bych něco zanedbal.
1.2.2019 mně pojišťovna nepsala, že opravu neuznává, že jsem ji nedoložil. Já jim hned druhý den poslal paní Demelové zjištění škody ze servisu a nic nenapsali a nyní to zamítli. Uplatnění škody druhý pracovní den na pojišťovnu mám.
S pozdravem Antonín Adámek (e-mail viz referenční údaje).
Požaduji proplacení opravy v servisu Opel i škody nařízení auta, protože na disku náraz byl poznat na gumě po 10km se to asi smazalo, ale hned jsem na to upozorňoval.
|
Tweet |
V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážený pane Adámku,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
Z našich zjištění vyplývá, že vyjádření k Vaší stížnosti jsme Vám spolu s vysvětlením a návrhem možného řešení zaslali na Váš kontaktní e-mail dne 1. 2. 2019. Vzhledem k tomu, že neuvádíte žádné nové skutečnosti, jsme nuceni trvat na našem původním stanovisku. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Česká pojišťovna mne starce obelhala. Vozidlo, které mne nabouralo údajně nemělo pojištění a nemělo na cestě co dělat. Také se asi České pojišťovně jednalo o refundasi pojistného a na kom...