Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V den kdy mi měla být doručena zásilka DR3664449175U přišla večer sms o nezastižení. To ale není možné, protože na té adrese jsem 100% celý den.
Volala jsem na poštu, kde mi paní řekla s jasným tonem v hlase že je to vlastně u české pošty normální, a že si píše vykřičník a doručí mi to ještě jednou a už určitě. Jenže pořád nic: žádný balík, žádná sms nic. Tak za dva dny znovu volám na poštu, kdy to teda přivezou. Bylo mi řečeno že balík vrátily protože adresát dvakrát nezastižen a na poštu sem si nepřišla vyzvednout.
Jsem vzteky celá bez sebe. Není možné abych nebyla zastižena! Bude to spíš v tom že se nikdo nesnažil balík vůbec doručit. Takže po dvou telefonech které mě stály 60kč se balíček s obsahem který jsem nutně očekávala vrátil pryč do obchodu.
Řešení?
Čas s výběrem zboží, objednáním. Čekání na balík a telefonáty na poštu které jsou uplně zbytečné. Jak mi to chcete vynahradit?
Poštovné mám zdarma, takže slevu nepotřebuji.
A jenom si postěžovat (jak drze podotýkáte) taky nechci.
Jelikož tohle není poprvé ale nedoručování se stává pravidlem,
SJEDNEJTE SI POŘÁDEK ABY SE TOHLE NESTÁVALO!!!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman