Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.1.2019 jsem si zakoupila balíček Twist internet na měsíc 400MB, takže platný do 11.2.2019, tento balíček se každý měsíc automaticky sám obnovuje, takže vždy když si tento balíček objednám, ještě ten den když si vzpomenu ho zároveň deaktivuju, abych už na to nemusela myslet. Aplikace T-mobile mě upozrnila, že si mam tuto aplikaci odinstalovat, že bude končit a že si mám nainstalovat novou verzi. Tak jsem tak učinila a včera 1.2 mě tato nová aplikace ukazovala že balíček vyprší 1.2.2017 a zároveň dojde k automatické obnově, tak že jsem dala deaktivovat. opravdu balíček za hodinu uplně skončil. Ptám se tedy znovu proč jsem měla balíček který byl zaplacený na měsíc pouze od 12.1 do 1.2., i když tam ještě zbývalo ze 400MB 300MB? Na infolince mi bylo řečeno že jsem si tento balíček vypla sama. Nevidim duvod proč by někdo rušil balíček který si zaplatil a ještě tam měl data. Deaktivovat balíček a zrušit balíček je dost velký rozdíl. Aplikace absolutně vůbec nereaguje na změny a stále ukazuje že se balíček obnoví i když už je deaktivovaný a stále nabízí znovu možnost deaktivovat, ale pokud vy si to nehlídáte a nevíte že už ste si to jednou deaktivovali a dáte znovu deaktivovat tak si zaplacený balíček uplně vyrušíte. Podle mě jsou to sprosté lži a krití okrádání nepozorných zákazníků, kteří si nehlídají, jestli opravdu službu mohli využívat měsíc. Jelikož se toto stalo asi v 20:00 večer a volala jsem na infolinku asi ve 22:00, tak mi bylo akorat řečeno že volám mimo pracovní dobu, potřebovala jsem data, takže jsem si zapla další balíček který t-mobile nabízel .... 100MB na den zdarma max 10kč- zapla jsem si balíček asi v těch 22:00 a po objednání mi aplikace ukázala že balíček je platný do 1.2. 23:59 .... takže jsem měla balíček na DEN pouze 2h za který mi bylo strženo 10,-kč, po pulnoci opět obnoven samozřejmě. Takže jestli tomu rozumím dobře, tak pro t-mobile znamená den od pulnoci do pulnoci a pokud si objednáte službu ve 23:00 tak jí máte pouze na hodinu, ještě zajímavější je, že jiný balíček na DEN uýž je v pořádku, tam pokud si objednáte ve 13:00 tak máte do 01:00 .... Takže opět podraz na zákazníka, nemá šanci zjistit dopředu co vlastně kupuje protože DEN A DEN u t-mobilu je pokaždý jinak ... a měsíc pro ně nejspis znamená 14 dní podle mých zkušeností..., Po této zkušenosti mám pocit, že kdybych si koupila baliček na měsíc 30,1 tak by asi 31,1 nejspis skoncil.
Nakonec mi operátor nabídl 150MB alespon ktere mi zapne bylo asi 14:00 , je 18:19 a stále žádná data nemám ;) U t-mobilu jsem 19let a upřímně mám stochutí se na celej t-mobile vyprdnout !!!!!
Twist internet na měsíc 400MB - 99,-kč
Přestaňte okrádat lidi, už je to trapný !!!!
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.