Společnost


Sephora s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30277Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2019, před 6 lety

Adriana Šabková

Znění stížnosti

Dnes jsem chtěla nakoupit v Sephora v OC Nový Smíchov. Vybrala jsem si paletku stínů Benefit They’re real. Na všech byla napsána cena 600,-. U pokladny mi paní prodavačka řekla, že cena je 1199,- a zavolala vedoucí prodejny. Prý za akční cenu byly, ale akce skončila. Když jsem požadovala cenu, která byla uvedena na produktu, řekla mi, že nejsou Tesco a může mi nabídnout maximálně slevu 20% a látkovou tašku. Dle mého názoru byla chyba na straně obchodu a zboží mělo být za cenu, za kterou bylo uvedeno a bez nevhodných připomínek. Zajímala by mě reakce, kdybych zastupovala nějakou kontrolu. Odpověd, že tady nejsem v Tescu, mi přišla nevhodná a řešení vedoucí také. Sestra pracuje také na vedoucí pozici v obchodě a takovéhle jednání, se kterým jsem se setkala, ji velice překvapilo a přišlo jí nestandartní.


Požadované řešení

Sleva na nákup a dohlédnutí na lepší chod obchodu a jednání zaměstnanců vůči zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2019 09:43, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 08:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.