Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem chtěla nakoupit v Sephora v OC Nový Smíchov. Vybrala jsem si paletku stínů Benefit They’re real. Na všech byla napsána cena 600,-. U pokladny mi paní prodavačka řekla, že cena je 1199,- a zavolala vedoucí prodejny. Prý za akční cenu byly, ale akce skončila. Když jsem požadovala cenu, která byla uvedena na produktu, řekla mi, že nejsou Tesco a může mi nabídnout maximálně slevu 20% a látkovou tašku. Dle mého názoru byla chyba na straně obchodu a zboží mělo být za cenu, za kterou bylo uvedeno a bez nevhodných připomínek. Zajímala by mě reakce, kdybych zastupovala nějakou kontrolu. Odpověd, že tady nejsem v Tescu, mi přišla nevhodná a řešení vedoucí také. Sestra pracuje také na vedoucí pozici v obchodě a takovéhle jednání, se kterým jsem se setkala, ji velice překvapilo a přišlo jí nestandartní.
Sleva na nákup a dohlédnutí na lepší chod obchodu a jednání zaměstnanců vůči zákazníkovi.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.