Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Zrovna včera 1.2.2019 se mi stala nepříjemná věc. Šla jsem nakoupit do Albertu na poslední chvíli 21:55 jsem platila na kase. chybela mi dulezita vec takze jsem proste musela na rychlo vyrazazit.
Učtováno mi bylo 109kč a ja jsem platila 210 kc a bylo mi vráceno 1 kč. Takže o 90 kč mín...
bohužel po ceste domu mi to doslo a zpátky jsem to nestihla přišla jsem akorat ve 21:00 a to už bylo zavřeno.
Druhý den jsem přišla a s prijemnym chovanim vysvětlila jaký mam problem a bylo mi řečeno že se stim už neda nic delat což me zarazilo ale odesla jsem s nepořízenou řikala jsem si to je nesmysl vždyt musi vedet jestli jim sedela kasa a na kamerach by to slo videt ze pokladni davam 200kč.. ale prý uz s tim nejde nic delat.. Zarazilo me to dvojnasob jelikož kolegini se to stalo v Albertu v Suchem vrbnem v Českych Budejovicich a druhý den bez problému ji penize vratili a jeste se omlouvali a me ?...
Stalo se mi to bohuzel i v Bille ale druhy den uplne s usmevem mi rekli ze jim kasa nesedela a ze se omlouvaji.
Takze jsem s toho docela vytocena a v tom samem Albertu se mi to bohuzel stalo při velkem nakupu asi za 2000kc to opravdu nemate cas prejizdet uctenku hlavne fronty az kam... a pri nakupu opravdu nemam cas pocitat na kalkulacce za kolik to ma byt.. ale to bylo asi o 20 kc spatne vracene tak jsem to nechala ale ted znovu a uplne jim to bylo jedno s usmevem mi bylo receno ze proste mam smulu.
Špatně vrácene peníze
Zajímalo by mě zda se stim da neco delat. předem moc dekuji
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.