Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den dnes v dopoledních hodinách byla moje maminka nakupovat v OD-Kaufland Frýdek u pultového prodeje kde ji obsluhovala mladá prodavačka,ptala se jestli mají opavské klobásky a tato slečna nevěděla a ptala se své starší kolegyně(podotýkam že tam byly jen 2 prodavačky). Starší prodavačka odpověděla at se moje maminka lépe podívá že je má před sebou ve vitríně nacož se mamka omluvila,ale tato prodavačka měla nemístné poznámky dokonce na mou maminku zvýšila hlas,až se další zákaznici pozastavovali.
Myslím si že stále platí "zákazník náš pán"ale chování této prodavačky bylo opravdu velice nevhodné,až neslušné.Divím se že OD-Kaufland má takové zaměstnance kteří urážejí starší a nemocné lidi.
nákup opavských klobásek u pultového prodeje+ drzá prodavačka
vedení by mělo tuto záležitost prošetřit a vyvodit nějaké řešení
|
Tweet |
Bohužel v případě, že nedošlo k naplnění skutkové podstaty přestupku dle § 49 přestupkového zákona - ublížení na cti atd., není jednání prodavačky právně postižitelné.
Stížnost by musela být řešena v rámci interního systému společnosti.