Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3028Neochotná drzá a nepříjemná prodavačka pultového prodeje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2014, před 11 lety

Šárka Švrčinová

Znění stížnosti

Dobrý den dnes v dopoledních hodinách byla moje maminka nakupovat v OD-Kaufland Frýdek u pultového prodeje kde ji obsluhovala mladá prodavačka,ptala se jestli mají opavské klobásky a tato slečna nevěděla a ptala se své starší kolegyně(podotýkam že tam byly jen 2 prodavačky). Starší prodavačka odpověděla at se moje maminka lépe podívá že je má před sebou ve vitríně nacož se mamka omluvila,ale tato prodavačka měla nemístné poznámky dokonce na mou maminku zvýšila hlas,až se další zákaznici pozastavovali.
Myslím si že stále platí "zákazník náš pán"ale chování této prodavačky bylo opravdu velice nevhodné,až neslušné.Divím se že OD-Kaufland má takové zaměstnance kteří urážejí starší a nemocné lidi.


Produkt

nákup opavských klobásek u pultového prodeje+ drzá prodavačka


Požadované řešení

vedení by mělo tuto záležitost prošetřit a vyvodit nějaké řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 13:45, před 11 lety

Bohužel v případě, že nedošlo k naplnění skutkové podstaty přestupku dle § 49 přestupkového zákona - ublížení na cti atd., není jednání prodavačky právně postižitelné.
Stížnost by musela být řešena v rámci interního systému společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.