Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nikde v podminkach posty nezni, ze by mel zakaznik dat svuj doklad totoznosti z ruky pracovnici za prepazkou. Predpis zni, predlozit k nahlednuti. Je chyba osty kdyz pracovnice nevidi z cca 30cm na predlozeny doklad.
Poucit zamesnance o pristupu k zakaznikum.
|
Tweet |
Dle platných poštovních podmínek může podnik poštovní zásilku nebo poukázanou peněžní částku vydat jen osobě, která platným osobním dokladem (občanský průkaz, cestovní pas vydaný v ČR, řidičský průkaz vydaný v ČR, osobní doklad cizince umožňující jeho pobyt v ČR) prokáže, že je adresátem, zmocněncem adresáta, zákonným zástupcem adresáta nebo zmocněncem zákonného zástupce adresáta.
Ke spolehlivému ověření identifikačních údajů při prokazování totožnosti osoby na základě předložení občanského průkazu nemusí postačovat prosté přiložení dokladu k nahlédnutí. Osoba by měla fyzicky předat občanský průkaz, je-li k tomu vyzvána. Pracovník pošty při ověřování totožnosti osoby nejen ověřuje její nacionále, ale rovněž kontroluje například platnost předloženého dokladu, ochranné prvky, případné poškození, pozměnění.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman