Společnost


JG SHOES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30285Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2019, před 6 lety

Viktorie Šupolová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 5.10.2018 jsem zakoupila dámskou obuv, kterou jsem 1.12.2018 reklamovala z důvodu rozjiždějícího se zipu na LP. Místo nákupu OC LASO, Ostrava. Reklamace byla neuspěšná k technickému zhodnocení stavu byla věta:,Jedná se o dámskou obuv, která je navžena a vyrobena pro nenaročné, občasné nošení.Dizajn obuvi je důležizější než kvalitativní vlastnosti některých sočasti obuvi."
Jsem student a obuv jsem měla opravdu jen na přesun tzn.(dojit k zastavce,bus,tramvaj,šatna školy)obuv nebyla jakkoli zatížena celodenním nošením navic (kratka doba nošení). Doufala jsem že reklamací se docíli nápravy nekvalitního zipu ale nestalo se tak. Namísto toho jste napsali že kvalita pro vás nic neznamená a boty evientně nebyly ani na občasné nošení. Píši vám jako člověk který si cení slušneho jednani a spravednosti. Všimla jsem si že vašim směrem je spousty naštvanych majtelu špatnych vyrobku kteří se nestydí vás uražet. K tomuto jednani se odmitam pripojit a doufam že mate tolik slušnosti aby jste zjednali nápravu.


Produkt

Obuv DA modní, LO753636045,


Požadované řešení

Doufam ve vraceni penez nebo opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2019 21:15, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Hodí se ještě doplnit, že při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Jedná-li se o "modní" nebo dokonce "vysoce modní" obuv, tak by měl být každý na pozoru. Při volbě této obuvi je třeba počítat s řadou omezení jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Pokud si takovou obuv spotřebitelka vybere, má prodávající povinnost řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitelku s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 08:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.