Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30288Zřízení převzetí zásilky druhou osobou (zmocnění)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2019, před 6 lety

Otakar Letovský

Znění stížnosti

při návštěvě na pobočce jsem chtěl zřídit zmocnění přebírat dopisy dcery a syna v jejich nepřítomnosti , dřív stačilo občanky a dostavit se na pobočku . Dnes se musí zřídit zákaznická karta dětí ale nikdo neřekne , že musím mít kartu i já . Všechno je zbytečně složité absolvovali jsme návštěvu pošty již několikrát , snažili se co nejvíc zařídit přes internet doma , ale na přepážce vždy narazíme na další problém . Děvčata na přepážce nic nevědí nejsou proškolené , vlastně od nás se dozvídají co se vlastně musí udělat ...... mohl bych popisovat ještě dál . Na poštách se dnes prodávaji cigarety omalovánky punčocháče atd. Pošta byla vždy od roznášení dopisů přepravy zásilek atd . Proč někdo vymýšlí zhoršováky a další nesmysly , jako zákaznické karty , které nikdo téměř nepotřebuje Pošta je dnes nejhorší spolek co v této zemi je . Škoda , že tu není jiná konkurence na služby roznášení dopisů atd . většina občanů by České poště dala vale , snažil jsem se být stručný a hlavně slušný , když člověk jede pro zmocně ní tam a zpět 20 km. 5x a syn a dcera musí přijet 100 km to člověka docela .... mrzí Letovský , bohužel zákazník této zoufalé instituce potemnělých mozků


Produkt

zmocnění přebrat zásilku


Požadované řešení

proberte se nedělejte věci složité a hlavně vyškolte pracovníky co vlastně mají dělat , když pracovnice kouká jak trubka a nic neví je to vaše vizitka , jaký zaměstnanec takové vedení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 07:17, před 6 lety

Lze požádat i o vydání papírového průkazu příjemce jak pro fyzickou, tak pro právnickou osobu bez nutnosti vydání zákaznické karty. O průkaz příjemce je možno požádat písemně prostřednictvím tiskopisů, které jsou rovněž dostupné na kterékoliv poště v ČR. Při podání žádosti pošta ověří totožnost žadatele. Předkládá-li žádost pro fyzickou osobu jiná fyzická osoba než adresát, musí být podpis zmocnitele ověřen ověřovací doložkou notáře, obecního úřadu. Je-li žadatelem držitel plné moci nebo zákonný zástupce, je přílohou žádosti ověřená kopie plné moci nebo tiskopis Prohlášení zákonného zástupce. Za vydání papírového průkazu příjemce vybírá pošta cenu dle platného Ceníku. Více informací na https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/prukaz-prijemce

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.