Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
2.12.2018 jsem si vytvořila účet na seznamce a požádala o jednoměsíční zkušební VIP premium .Toto premium jsem včas vypověděla jak několika maily, tak doporučeným dopisem / vždy mi bylo sděleno, že dostanu odpověd do 5 dnů,ale odpověd nebyla nikdy žádná./.Přesto mi byla ve výroční den 2.1. stržena částka 2 247.--Kč. V mém nastavení mi bylo sděleno, že mé členství premium bylo úspěšně vypovězeno,ale peníze jsem dosud neviděla. Velmi nesolidní jednání.Psala jsem už asi 10 mailů a nikdy žádná odpověď.Prosím vás tedy o pomoc.Děkuji Alena Svobodová
jednoměsíční premium
Podle mne mi měli odpovědět na mé maily i můj doporučený dopis, což se nestalo. Velmi nesolidní jednání .Peníze jsem také dosud nedostala zpět nehlkewdě na to, že mi ani nedali vědět, že mi peníze strhávají, což je protiprávní jednání.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce neumožňuje smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu vypověděla nebo že se ji pokoušela vypovědět. Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh spotřebitelky soudní cestou, musela by prokázat, že k tomu má právní důvod (existenci platně sjednané a účinné smlouvy).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Děkuji vám za vaši pomoc.Všechny doklady,kterými jsem prodloužení premiového členství zrušila, mám při sobě a budu postupovat podle vašich rad. Svobodová
Na základě výše uvedeného sdělení spotřebitelky stížnost uzavíráme.
Hodnocení: