Společnost


Breuxa s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3030Nepřevzetí doporučeného dopisu (Odstoupení od smlouvy) a vráceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2014, před 11 lety

Tereza Hrušková

Znění stížnosti

Dne 10.4.2014 má babička na předváděcí akci uzavřela kupní smlouvu na zboží za 27 998 Kč. Zboží jí bylo druhý den doručeno a byla pánem, který ho přivezl, zavezena do banky, aby si vyzvedla peníze a zaplatila mu. O zboží neměla zájem a padly na něj veškeré její úspory, proto jsme hend druhý den (12.4.2014)zboží odeslaly zpět spolu s doporučeným dopisem s odstoupením od smlouvy. Společnost si však doposud poštu nepřebrala, a to ani po telefonickém upozornění na blížící se konec úložní doby (3x jsem telefonovala na tel. 728 041 228, kde mi bylo řečeno, že si poštu pravidělně přebírají).Mám již sepsanou předžalobní výzvu, kterou budeme příští měsíc posílat, ale když společnost poštu nepřebírá, nečekám, že nám peníze vrátí zpět. Nepřebírání pošty a vyhýbání se tak vrácení peněz považuji za nekorektní jednání


Produkt

Sada nádobí, indukce, titanové nože, maxi vapori a parní kachna, vše značky Beck International


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2014 15:17, před 11 lety

I přesto, že si adresát nepřevezme zásilku, se považuje za doručenou. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemná plnění do 14 dnů od odstoupení. Jestliže peníze společnost dobrovolně nevrátí, je možné zaslat předžalobní výzvu a následně se domáhat plnění u soudu. V případě, kdy je předmětem žaloby pouze penežité plnění lze podat návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, kdy soud rozhoduje bez nařízení jednání. Platební rozkaz musí být doručen do vlastních rukou. Pokud se to nepodaří, soud nařídí projednání věci. Jestliže si společnost nepřevzala ani zboží, bylo by nutné podat žalobu, ve které by spotřebitel požadoval vrácení zaplacených finančních prostředků oproti vrácení zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:41, před 10 lety

Společnost Breuxa s.r.o. se nám nepodařilo kontaktovat, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.