Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Prosím, proč vždy ke konci akce na prodejně Bilovec /Velké Albrechtice /něco chybí. Někdy nejsou kupony na nalepení bodů, nebo dokonce body. Když je obojí tak není požadované zboží. Při náhodné návštěvě Vaší prodejny ve Studénce měli vše co chybělo v Bílovci. Chcete snad, abychom objížděli prodejny, když bychom chtěli využít vaší akce. V letácích je všechno, ale ve skutečnosti je to úplně jinak. Kdo rozhoduje o dodávkách pro jednotlivé prodejny, ředitelství nebo vedoucí prodejny, podle aktuálního stavu zboží na prodejně? Vše vedeno přes počítač, neměl by být problém.
Děkuji za odpověď.
Zkuste dát na objednávky vedoucích prodejen. Myslím, že v Praze nevíte vše.
|
Tweet |
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V případě porušení tohoto zákazu může Česká obchodní inspekce prodávajícímu uložit pokutu za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.